3ds Max je oblíbený software pro profesionální 3D design, vizualizaci návrhu a jeho animaci, ale i pro tvorbu her. Obsahuje efektivní a flexibilní sady nástrojů, která vám pomůže vytvořit lepší 3D obsah za kratší dobu.
Proč používat 3ds Max ?
Nabízí výkonné nástroje pro 3D modelování, animace a vizualizace
Podporuje práci s materiály, osvětlením a dalšími efekty
Nabízí řadu objektů, postav
Spolupracuje s ostatními 3D produkty Autodesk
Vytváří profesionální výstupy pro skvělou prezentaci Vašich projektů
Spline workflow – umožňuje vytvářet a animovat geometrii několika intuitivními způsoby s novými a vylepšenými spline nástroji
Podpora Open Shading Language – umožňuje vytvářet mapy OSL v materiálovém editoru od jednoduchých matematických uzlů až po procedurální textury
Modifikace úkosů – pro tvorbu nejlepších procedurálních modelovacích detailů ve své třídě, snadno zvládající řadu z nejtěžších úloh
Modifikátor vlasů a kožešin – umožňuje manipulovat s nimi přímo ve výřezech pomocí nástrojů pro výběr a styling (např. jako jsou nástroje pro stříhání a kartáčování)
Modifikátor datového kanálu – informace o vrcholech, hranách a plochách lze využít pro procedurální úpravu vašich modelů
Booleanové funkce s tvary – lze vytvářet parametrické booleovské operace na dvou nebo více spline se známým uživatelským rozhraním z 3D booleanových funkcí
Modelování sítí a povrchů – efektivní nástroje pro vytváření parametrických a organických objektů s polygony, dělícími plochami a spline modelovacími prvky
3D animace a dynamika
3ds Max tekutiny – funkce pro realistické chování kapalin přímo ve 3ds Max
Pohybové trasy – funkce pro manipulaci s animacemi přímo v pracovním okně s přímou zpětnou vazbou při úpravách scény
Obecné animační nástroje – pro použití při práci s klíčovými snímky a procedurálními animačními nástroji
Max Creation Graph controllers – autorizace řadičů animací pomocí nové generace nástrojů pro animaci, které lze vytvářet, upravovat, sbalit a sdílet
Efekty toku částic – pro vytváření sofistikovaných efektů částic, jako je voda, oheň, mlha a sníh
Jednoduchý import dat simulace – lze využít animace dle simulačních dat ve formátech CFD, CSV nebo OpenVDB
3D rendering
Vylepšená kvalita výřezu – v rámci integrace OSL lze zobrazit procedurální mapy vytvořené pomocí OSL v kvalitě 1:1
Arnold for 3ds Max – plugin MAXtoA je integrován do 3ds Max a umožňuje vám přístup k nejnovějším funkcím Arnold
Fyzická kamera – umožňuje simulaci nastavení parametrů kamery v reálném čase – jako je rychlost závěrky, clona, hloubka ostrosti, expozice a další možnosti